در پی بارش شدید باران انجام شد؛

اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر‌های منتهی به میادین اصلی مشهد 

سرهنگ «امیدوار» رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در خصوص اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مشهد در پی بارش باران و آب‌افتادگی توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۶۶۸۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸ - 18May 2024

اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر‌های منتهی به میادین اصلی مشهد به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ «هادی امیدوار» رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اظهار داشت: با توجه به بارش باران در مشهد ترافیک سنگینی در شهر وجود دارد و محدودیت در برخی پل‌ها و میادین اعمال شده است.

وی افزود: میدان انقلاب، میدان جهاد و میدان استقلال دچار آب‌افتادگی شدند و میدان فلسطین با اینکه روگذر است مملو از آب است و آب بالادست به سمت میدان فلسطین جاری شده است.  

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: ترافیک در مسیر‌های منتهی به میادین اصلی بسیار سنگین است. باران‌ها تا پایان امشب ادامه خواهد داشت و تا شب ۲ موج دیگر مانند موج بارشی دقایقی قبل شاهد خواهیم بود.

سرهنگ امیدوار از مردم خواستار خودداری از تردد‌های غیر ضروری در شهر شد و گفت: خواهشمندیم شهروندان در شهر تردد نداشته باشند که اتفاق تلخ چهارشنبه هفته گذشته رخ ندهد.  

وی افزود: تمام ظرفیت خود را به کار گرفته‌ایم و در آماده‌باش کامل هستیم، محدودیت‌ها در برخی میادین اعمال شده است و تا زمانی که از امنیت اطمینان حاصل نشود مسیر بازگشایی نخواهد شد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: تاکید ما بر عدم تردد است که بتوانیم وضعیت را مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار